jueves, 10 de julio de 2008

Al fresco

Segona setmana a Ocotal.
Uf, uf i uf.
Segueixo descobrint mil coses cada dia. Tinc una espècie de saturació extranya.
Segon dia d'activitats amb els xavaliins-kamikazes del menjador.
Hem fet unes normes de convivència entre tots (cosa que ens va costar, però que va acabar sortint i em va fer sentir mooooooolt bé!):
1. Hacer las tareas
2. Respetar a los demás
3. Tirar la basura en su lugar
4. Ser puntual
5. Cumplir las normas de arriba.

Si aconseguim que com a minim, no es trenqui el cartell, ja és un logro.
Hem decorat les papereres amb dibuixos. Per allò d'anar prenent consciència i tal...
I ahir vaig passar llista. Una llista d'uns 80 nens amb noms....noms nicas.
Jertri, Jari, Jeferson, Wendolin, Wilma, Jaqueline, Núvia, Amado, Jerby, Jose Carlitos, Luis Fernando... I la majori es diuen algo i Morales. I tal i com estan les coses, no m'extranyaria gens que fossin tots de la mateixa família...!

I aquest finde marxem a Ampala, una illa de Honduras! Que bien!

No puc penjar fotos avui...a la que pugui, lo prometido es deuda!

Un beso gran

3 comentarios:

Asco de pavo dijo...

Doncs mentre et llegia pensava "i perquè no hi ha fotos?" :) Tu mateixa m'has contestat al final :P
Gaudeix del cap de setmana increïble, i per favor: fotossss!
Un petó!

Anónimo dijo...

bonica... que porto molts dies pensant en tu i intentant escriure't un mail... però no tinc temps. El dia 22 de juliol és ja aquí a sobre meu i no he parat de fer coses. Ha estat una setmana agoviant. Els 4 dies a cordova, dos a madrid només han servit per acabar de desorientar-me i no saber on sóc (i per veure, per fi, en beck). Ara ja sóc a badalona i a partir de demà suposo que tindré més temps per fer coses, tot i que ara comencen les despedides... que en dos dimarts marxo jo!!! per cert, li vaig enviar un mail a la teva mare perquè si parlava amb tu que et felicités de part meva, ho va fer? bé, per si de cas, per molts anys!
Un peto i merci per anar informant!!

danielloritmo dijo...

Jejejeje si q estàs entretinguda, cuida't!!