viernes, 30 de enero de 2009

Mentres mirava com en F matava al krilin en un joc de bola de drac, he pensat que s'ha fet gran i comença a saber llegir.
La N ha après a escriure "contenidor de paper" i "camp rock".
La X ja fa molt que parla. Ha après a sumar i avui m'ha dit que nosaltres tenim vagina i vulva. I que oju, lo dels nens no es diu pitu. Es diu penis.
La M m'ha confessat que no li agraden els caps de setmana. I ja no li fa tanta vergonya parlar català. Si sabéssim tots...
En S comença a controlar-se. I ja sap fer abraçades! Diu que està enamorat de la Hannah Montana. Toma ya.

Avui, que és el dia de la pau hem demanat simplement, que ens estimin tal com som.

I mentres esperem que el món ens fagi cas, escoltem i ballem tots cançons de high school musical 3. Esperant molt per dintre meu, que parin ja de fer entregues d'aquestes pel.lícules...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

és bonic veure els progressos... i més quan tu hi estàs pel mig...
m'has fet enrecordar d'un dels meus últims usuaris i les vegades que parlavem de com havia millorat la seva conducta... merci

/xesc1

ariadna guasch dijo...

bueno.ho confesso.he vist totes les highs schools musicals. i em sé totes les cançons.i a la 3, la sharpey em va fer riure molt.