lunes, 14 de abril de 2008

S'ensuma algo

Jo crec que si, que la meva muñeca puzzle s'ensuma algo.
El fet d' haver-la netejat i que algun espontani hagi decidit jugar amb ella, la deu haver fet pensar. Clar que alguns amics aquest finde han dit: a veure si sóc jo l'últim/a que juga amb ella...!
Ni hablar, aquest honor és per a mi.

Jo no li he dit oficialment que marxa. Però ho sap. És com si estigués allà preparada...esperant el quan.
I des que vaig decidir que la donava, que cada vegada em recorda més coses que em fan riure encara més. Cada vegada que hi penso dic, òsties, que bò el dia aquell que amb la muñeca puzzle vam fer, o érem, o fins i tot anàvem a....
És que són molts anys i moltes històries. Jo que faig sempre moltes llistes, ahir vaig fer-ne una de la gent que l'ha pogut conèixer i vaig flipar. És molta.

En fin...que per si no ha quedat clar, no soporto les despedides. I aquesta està costant lo suyo.

Si voleu veure-la, passeu-vos per casa hombre!
que sabeu on visc!

1 comentario:

Indeleto dijo...

Holans!!!

Mira, que he descobert el teu nou blog, tot passejant pel cyberespai.

Llàstima que ja se'n va la muñeca puzzle... m'hauria agradat presentar-li la meva papaya amb cara i ulls i el meu robotote, segur que es farien amics...tenim temps encara?

Passa't pel meu blog;
www.indeleto.blogspot.com

Un petó