domingo, 20 de junio de 2010

Malhumor de lowcost.

Reconec que he tingut unes setmanes de malhumor de lowcost. Fàcil, barato, ràpid, gratuït.
Però ara ja està. La comunitat de neurones del meu cervell deu haver fet una reunió extraordinària per a dir BASTA YA! al meu malhumor.
Això i la teoria aquella d'aquell (segurament) senyor que deia que el que ens envolta afecta directament al nostre estat d'ànim. Així que serà també que d'aquí dues setmanes em faig especialment GRAN i em fa il.lusió, que ja fa caloreta, que ja vénen de gust les cervesetes a totes hores (no, no me llamen Lindslay Lohan), que ja m'he pintat les ungles dels peus per a poder portar xanclas con encanto, que vé de gust la síndria per sopar, que he canviat el bruc ronyós del meu jardí, mmm...! i els mojitos!!! i els concerts i nits a la platgeta, que l'hamaca de Nicaragua ja està penjada, que vens i vinc i vaig i vas i tornes i no t'envas.
I aix...! que ja ho tenim això. Que vé el millor de l'any. I que s'ha de disfrutar, clar que si.

Com deia en William Wallace: LIBERTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!
I com dic jo: QUE NO NOS QUITEN LO BAILAO!!!

Enjoy the summer my friend.

1 comentario:

ariadna guasch dijo...

vale, irene, que anirem i vindrem i tornarem i no i ai quina cua quanta gent a tot arreu però que bé que ens ho passem. però jo prometo que si vaig a menorca no penso beure cervesa estrella. es pot, no? puc ser feliç igual, no? i tenir amics igual, no? i tenir un bon estiu a la mediterrània de montgat tres xemeneies, no? bueno, va. he pillat jo el teu vol malhumor lowcost. però enjoy mogollón.