lunes, 4 de agosto de 2008

Oh! El locutori malvado torna a tenir senyal de internet! I va millor que abans!!!

I mira què ha passat! És el dia de les fotos!
Un regal per als que sempre em demaneu fotos, fotos, fotos!
Allà voy!!!
Mira mama, estic bé i menjo bé! Això és en un rancho de la Laguna de Apoyo.

Ocotal
(un carrer del centre. On posa Palí és el super on comprem el que trobem)

A fer feina!


Alguns dels millors indis del món!


Camí cap al cràter del volcà MOMBACHO
Una flora i una fauna!!! vam fer nit allà i vam fer senderisme nocturn. Molt xulo. A més el lloc, com podeu veure té un punt de misteriós, màgic i preciós impresionant. Vaig estar buscant granotes, salamandres endémicas del mombacho, monos perezosos, carablancas...
I en vam trobar eh? Al matí següent vam fer la ruta del Puma, 4 hores caminant per pujades de més de 50 graus d'inclinació. Joder!!!
però val la pena l'excursió. A més, regalats. L'Enric, jo i en Januar, el guia. Un tiu que ho vivia completament i t'ho transmet. Vam estar mirant les plantes i flors que hi havien. ens va ensenyar una orquídea que també és endèmica del Mombacho!
uuuhhhhh!!! Puc dir que he vist coses úniques!


Las Isletas (GRANADA)
Un conjunt de 365 mini illes espectaculars! Diuen que són fruit d'un derrumbament del volcà mombacho fa anys. Són precioses!
En algunes hi viuen Nicas (els sandinistes van repartir les illes a alguns pobres sense posar ordre ni condicions fet que va crear un pique bestial entre els veïns) en altres hi viuen super poderosos extrangers que han decidit comprar una illa. O no hi viuen, que és pitjor.
La nostra amiga especulació es pot trobar a tot arreu. Hi ha una discòrdia gran doncs els Nicas que van rebre les terres a canvi de res les venen per 2.000 dòlars a gringos. Els gringos més bons s'hi queden a viure. Els altres les reconstrueixen i les arreglen i les venen per 45.000 dòlars.
A part d'aquest negoci asquerós i destructiu, és un lloc verdaderament paradisíac. Les isletas són precioses. En una hi ha una escola. Els nicas que hi viuen es traslladen en barca i és molt graciós veure a la costa de la Isleta on hi ha l'escola, tot de mini barques anclades.



8 comentarios:

Anónimo dijo...

Continues portant la samarreta de l'Aeroport. A veure si et posses algo diferent, al menys per les fotos. A cuidar-se!

Anónimo dijo...

xescjajajajaja... que bo aquest comentari de l'anonimo!! jajajaja!!
Aixx quina diferencia de paisatge.
Jo tinc ganes de també tenir una bona conexió d'internet per poder penjar fotos. Per cert, què tal el menjar per allà... jo ho passaria realment malament, oi? Avui per curiositat m'he pesat (portava tres dies menjant pastis de xocolata com a apat principal) i sorpresa, només m'he engreixat dos quilos!! jajaja!!!
Bueno per fi et vaig poder escriure el mail... bufff si entre la merda de conexió i que de moment encara em costa trobar temps per a mi no tinc temps per a res (sorry)
A veure si en breu tornes a tenir una bona conexió que tinc ganes de veure més fotos. Quan torni m'és igual que estiguis cansada de veure-les, però jo vull una tarda de sessió de fotos

Un peto

moi de tiana dijo...

ole ole i ole!
que guapo tot, i que guapa se te ve, ole!
has dit 365 illetes?
com per passar un dia a cada una, no?
si ens deixenssin els putus especuladors i propietaris...
clar que els anys bisextos ens faltaria un illa, potser seria el moment de tocar terra peninsular, o com n'hi diguin a ocotal...
viva el palí, i cuidado amb el sandino!!
un petó!!

Anónimo dijo...

wueno, ja era hora de rebre noticies un altre cop, començava a estar amoïnada jjj,m'alegra molt que us agradi el país i q disfruteu amb tot plegat, per cert l'ajuntament ja ha pagat els euros, bien!!! no se res del contenidor i vosaltres? aiii!!! guardeu els tickets, perdona és deformació profesional jjj. Una amiga i jo van comprar una illa a Solentiname per 3000 euros és diu Limón,la tenin per la jubilación,i per tots vosaltres, bè no m'enrotllo més i apa!!! a pasar-ho bè, petons per tots els catalans. Adeu,soc pluja de colors.

Anónimo dijo...

hola, torno a ser jo ????? farem a badalona una exposició-xerrades conjuntes amb tota la gent de treballa per Nicaragua , això passarà 3 i 4 d'octubre. que lo sepais... Petons

Irene dijo...

Oh, no em provoqueu, cojones!
Aquesta samarreta surt molt pq es el resultat d'endur-me una maleta amb poca roba, es a dir, amb lo estrictament necessari.

Ah, no firmeu com a anonims que no se qui sou quan em deixeu missatges i es una verdadera pena!
pq em fan ilusio eh? pero men farien el doble si sabes de part de qui venen.

Un peto

Anónimo dijo...

Fins avui no me pogut conectar.
Unes fotos precioses.
Una experiencia unica.
Molts petons des d'Eivissa.
Cuida't.

Anónimo dijo...

Jajajaja! Veig q la gent es fot de la teva samarreta, i jo em pregunto si encara sobreviuen les calces de les cireres! ;)
Salut!