martes, 2 de septiembre de 2008

Eco! e cuando llego a cazza...

Bé. Si. Ja hi sóc a burbuja city. Ja m'han posat al corrent de tot. Tenia raó. No ha passat res.
Tot segueix igual. La mar de bé. Tothom feliç i molt content.
I jo que me'n alegro.
A les nits no puc dormir i als matins a la feina estic que m'arrossego. Els ulls em ploren de la son que tinc. Però ja és això. I'm jet lagging. Però fins quan???

Explico que ha anat bé, que tot ha sigut perfecte, però ho explico tants cops, que em canso.
Explico la impressió que em queda del país un cop no hi sóc. Explico que crec què hauria de millorar i què hauria de quedar-se com a procés estàtic. Però sento que no sóc ningú per fer-ho.
Explico que entenc el perquè de moltes coses, tot i que no comparteixo les maneres com es solucionen. Explico sobretot, que estic contenta d'haver-hi anat.
I no paro d'explicar. I no paren de preguntar.
Les novetats ens poden. I volem saber.

El conèixer ens fa créixer. Que grans que som, joder!

2 comentarios:

danielloritmo dijo...

Aupa petarda!! quan ens veurem?? que ahir ens vas abandonar ...

GERART dijo...

Benvinguda!
un xaval a qui li vas fer formació de cau curra amb mi,
ets coneguda arreu del món i del vallès