jueves, 28 de agosto de 2008

Breve resumen del espacio en que no he estado

La catedral de León

Little corn Island


La meva casa de Corn Island (into the wild eh??? vaig dormir amb una taràntula al sostre!!!)


I més little corn Island. Lo más del món mundial. El meu petit paradís.


I bé, si, demà. Ara ja de veritat. Que fort. Managua. Miami. Londres i per fi, Barcelona.



Aquests dos mesos que he passat lluny han estat, per damunt de tot, i dit així de manera simple per a que tothom capti el concepte global: de puta mare.



En la meva vida havia fet tantes coses, tant diferents.

Ha estat l'estiu tàntic. Que ve de tant, no ens confonguéssim.

Mai havia rebut TANTS mails.

No havia agafat TANTS autobusos tampoc.

No havia anat a TANTS llocs en TANT poc temps.

No havia patit TANTS canvis emocionals (enriquidors, sempre!).

Puc dir que he conegut a TANTA gent! TANT maca!

També he begut TANT ron! I he menjat TANT arròs i TANTS frijoles!!!

M'he rigut TANT i he parlat i escoltat TANTíSSIM!!!



Però els excessos tàntics s'acaben.

I dilluns torno a treballar...
Tinc tantes poques ganes!

4 comentarios:

Abelunimbus dijo...

És TANT fort! Puc entendre que el teu petit paradís pogués ser el teu petit paradís.

Amb el títol m'he pensat que eren llocs que no havies estat. Després he entès a què et referies.

Seràs benvinguda

xxvzy

Fins ara

Anónimo dijo...

Ordena i recull tota la teva maleta de records i torna, que t'estem esperant perque ens ho expliquis tot, tot,tot...
Bé... tot lo explicable.
Ens veiem el diumenge.
Cuida't.
Bon viatge.
Molts petons des d'Eivissa.

moi de tiana dijo...

amb una taràntula al sostre!!??!
quina por!!!
fins ara...

Anónimo dijo...

I jo, TANTES de tornar-te a veure!