viernes, 3 de octubre de 2008

És graciós que...

1. La Sra. de Palin no sigui capaç de nombrar ni un diari o revista que llegeix normalment (voldrà dir-nos realment que no li preocupa l'actualitat? la cultura?).

2. El fill del sr. que va fer el "cara al sol" digui que odia Espanya (serà un trauma infantil?).

3. Ens donguin 400 euros per lo de la renta i ara diguin que no poden (ara estan, ahora no estan!).

4. Em senti de primavera sent ja a la tardor.

5. Per només 12 euros (digue-li 12 euros o bé 3 paquets de tabac, dos cubatilles, un sopar...) un nen pugui menjar durant un any al menjador on he estat currant aquest estiu? (aprofito per explicar que començo una campanya personal. M'agradaria que tots els amics em donguin 12 euros. I que confiin en mi i tinguin clar que quan tingui molts 12 euros, ho enviaré tot cap allà. Així els diners que en un principi es destinen a això, podran ser utilitzats per a millorar els recursos pedagògics de la guarderia, engrandir la biblioteca-ludoteca que vam posar en marxa, oferir tallers als adults, pagar per a millorar la infraestrucutra de l'escola del barri...-si, per això he fet tants amics al facebook!-)

6. Hagi de pagar dos zones de merda per una parada a l'hora d'agafar el tren...

En fin, a grandes gracias, grandes rabias.
Y las grandes rabias, al igual quen a las grandes penas, una buena copa de glorioso.

4 comentarios:

moi de tiana dijo...

vale, començo a estalviar, crec que ara tinc uns onze euros amb alun cèntim, quan ho tingui tot reunit t'ho passo, vale?
la sarah palin és un robot, i en tinc proves. buenu, estic a punt d'aconseguir-les

Irene dijo...

sabia que podia comptar amb tu Moi...!
esto es un amigo, lo demás son tonterias!

Anónimo dijo...

DE TONTERIAS NADA, JO TAMBE ET PASARÈ ELS 12 EUROS, WUAPA I T'AJUDARE AMB LA CAUSA

Anónimo dijo...

Ei! Compta amb els meus 12 Euros, sigui com sigui la manera q tingui de donar-te'ls, pq no ens veiem mai... Saps què? Visc a Cerdanyola i treballo a Sant Sadurní, ergo, NO EM PARLIS DE ZONES I DE RENFE!!! :p
Per cert, estic en procés de buscar un lloc on fer voluntariat un matí a la setmana. Dilluns vaig a veure un lloc per col·laborar en un taller d'inserció laboral al Poble Sec, però de fet, em venia molt de gust fer algo amb nens (treballo amb adults, trobo a faltar els nens). El meu problema és q nens i matins és una mica incompatible. Saps tu d'alguna cosa?