miércoles, 8 de octubre de 2008

S de D

M'encanten!
Els estimo!
Pel que representen en la meva vida laboral i sobretot emocional.
Pel fet de ser innocents i mostrar-se tal com són al 100%.
Per saber que són diferents però també per lluitar per ser acceptats.
Per procurar ser algú que no passa inadvertit i fer-se un lloc en aquest món.
Perque s'ho prenen tot de la millor manera possible i perquè reconeixen els seus límits tot treballant per superar-se cada dia, una mica més que ahir.
I em dónen a cada classe, una lliçó d'humanitat (és que a vegades se m'oblida tot plegat!)

Perque 3 pelos tiene mi barba, mi barba tiene 3 pelos!!!

(Tenia mooooooooooltes ganes de tornar a treballar!!!!!)

1 comentario:

Anónimo dijo...

M'encanta llegir-te avui [...]

mira el correu... qui sap, potser tens la continuació!

/xesc1