viernes, 28 de noviembre de 2008

una de las preocupaciones:

Ara estava fent temps, abans d'anar a fer el "després de sopar" a casa un amic mirant próximos destinos per internet.
Aquest cop estic mirant-me coses per l'estiu que vé. Destinos insólitos. A precios no tanto insólitos.
He entrat a una web on hi havia projectes internacionals i tal. N'he trobat un a Madagascar que molava molt però havies de saber francès i jo ne se pas. Llavors n'he trobat un altre a Namíbia. Era boníssim perquè l'anunci tenia una mena d'introducció on et preguntaven:
Tienes ganas de canviar tu vida? No te importa desprenderte de todo en un tiempo?
Bueno, posava que hi havia 3 places. I he mirat quanta gent estava apuntada. 1843 persones.
Al principi m'he rigut i he pensat, quanta penya!
Però després he pensat, joder...quanta penya necessita canviar la seva vida, no? I quants no tindrien cap problema en desaparèixer del mapa...no?

Uhhh com anem!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

bonica, he llegit el mail?
finalment què?
festa o no festa?
jo tot just acabo d'arribar de festa, i això que avui desprès del gym només volia sopar tranquilament i recuperar energia... m'hauries d'haver vist que pim que pam!
total, ara mig mort!
Jo vull fer alguna cosa extraordinaria i no em refereixo a molt ordinaria, eh? estic entre pais tercer mundista o estats units d'america... la cara i la creu, sucre o sal,... primer de tot necessito trobar feina per quan torni!
són les 4:33, no són hores de contestar mails...
un peto
/xesc1

lia dijo...

si...sembla que la gent no esta contenta amb les seves vides...llavors que estem fent? k burros a vegades!

Anónimo dijo...

potser si q estem contents amb les nostres vides i no ho sabem? potser es que creiem q anant l'altre punta del mom, serem més feliços o més útils? realment tampoc ho se... Però el q si és cert q qualsevol cosa que buscas a internet, feina, viatges, informació etc sempre hi ha un montón de gent.

[eva] dijo...

i de que anava el de Madagascar? Mai se sap...

ariadna guasch dijo...

bueno, crec que els senyors s'han inventat les preguntes aquestes han fet un corta y pega de qualsevol anunci que vengui un cap de setmana a un balneari o un sabó amb efectos relajantes (que tindira aloe vera, segur) o un pla de pensions o un cotxe que no pagaries fins d'aquí a dos anys o unes galetes amb omegas i acidos noseque que quan te les menges, entres en trance i te n'oblides de tot... què ens està passant? quina rabieta que fem,no?