domingo, 22 de junio de 2008

Teràpies

Hi ha gent que paga diners per a fer teràpia. Va a un lloc amb la intenció que algú li solucioni la vida i en surt d'allà convençut plenament. Clar, llavors les coses li van millor.
Deu ni dó la psique com ens la fot a vegades!

Jo sóc més de teràpies alternatives:

M'atiborro de gelat de xocolata.
Fumo més (aquesta hauria d'abandonar-la ya!).
Truco a l'Anna.
Miro una peli amb la Marta.
Faig un cafè amb la Nai.
Em cuido. (referint-me al moment aquell en que et poses totes les cremes que no t'has posat durant l'any, menges tot allò que hauries d'haver menjat fa 3 mesos, etc.)
Cuido als altres i penso: que afortunada sóc de tenir-vos a prop!
Llegeixo a la fresca.
Em preparo un mojito (aquesta és de suelen total, ho sé, però va de conya!).
Faig com a mínim mitja hora de sofà (els diumenges sobretot)
Intento riure. Molt.
Coneixo altres llocs (aquesta és la que més bé em va).
Canto a la dutxa.

Eh, i us sorpendrieu de lo bé que van!
La última que he descobert és la del running. Una passada.

3 comentarios:

Asco de pavo dijo...

Ostres, tot i ser un dilluns calorós, sense pont, i al matí, el llegir el mojito m'ha fet venir un gemec apagat :)
Mira, tot això que has posat a la llista és genial, i et fa feliç, i fas feliç a d'altres, no? doncs ja tens la teràpia!
Un petó i bona revetlla!

[eva] dijo...

Que es el running? No em diras que fer km no? Uffff...

Anónimo dijo...

Em prepares un mojito? quina enveja! Cuidar-te et cuides, i cuides als altres, no cal pagar més de 100€ per a cuidar-se oi... però suposo que hi ha gent que no confia massa en ella mateixa i necessita qúe algú de fora del seu ser li digui que està bé, que millora, tu crec que saps com estàs en cada moment perquè parles amb tu, convius amb tu i sobretot et cuides. Bona revetlla :) per cert, el running?